دبیرستان چمران 3

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
استند

پسوند فایل: (اسکچاپ) : skp

........................................

اگر از این مدل نقشه های اتوکد و عکس می خواهید سفارش دهید : (تلگرام یا پیامک) 09309839778

.................................

دسته بندی : استند 3 بعدی

.................................

برای دیدن عکس در اندازه اصلی روی عکس زیر کلیک کنید

width=

.........................................

برای خرید این محصول به پایین مراجعه کنید.

آموزش خرید اینترنتی 1 ............. آموزش خرید اینترنتی 2 ............. آموزش خرید فایل های بالای 50 هزار تومان سایت SKP

..................................

برای استفاده از این مدل 3 بعدی باید نرم افزار اسکچاپ (یکی از ورژن های 8 یا 2013 یا 2014 یا 2015 یا 2016) را در سیستم خود نصب کنید.

دانلود رایگان نرم افزار SKETCH UP 2015

آموزش نصب اسکچاپ ۲۰۱۵ ........کلیپ رایگان

آموزش نصب اسکچاپ 2016 (sketchup 2016) به همراه patch

تک کلیپ های آموزش اسکچاپ

.................................

اگر از این طرح کلیپ و یا عکس های بیشتر برای اطمینان در خرید می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

نمونه ارسال درخواست : کلیپ (و یا عکس) از فایل (نام محصول که در بالا مشاهده می نمایید) .

...........................

برای ثبت سفارش :

اگر از این طرح موارد زیر را می خواهید درخواست خود را می توانید از طریق پیامک یا تلگرام یا واتساپ به شماره 09309839778 به ما اعلام کنید.

فایل 3 بعدی 3d max . فایل 3 بعدی 3d cad . رندر حرفه ای

انیمیشن در 2 نوع اسکچاپی و حرفه ای............................ نمونه اسکچاپی .... نمونه حرفه ای

نقشه های اتوکد شامل پلان . سایت پلان (بدون اندازه گذاری) . نما ها ( بدون اندازه گذاری) . برش ها (بدون مبلمان و اندازه گذاری)

................................



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه29

فهرست مطالب

مشکلات آلودگی هوا

قانون کنترل آلودگی هوا

بحران آلودگی هوا، ریشه&zwnj ها، عواقب و راه&zwnj حل&zwnj ها

اجرای قانون هوای تمیز

آلودگی هوا در جهان

مرگ و میر آلودگی هوا در تهران

آلودگی هوا

اولین آلاینده&zwnj های هوا احتمالا دارای منشأ طبیعی بوده&zwnj اند. دود، بخار بدبو، خاکستر و گازهای متصاعد شده از آتشفشانها و آتش سوزی جنگلها، گرد و غبار ناشی از توفانها در نواحی خشک، در نواحی کم ارتفاع مرطوب و مه&zwnj های رقیق شامل ذرات حاصل از درختهای کاج و صنوبر در نواحی کوهستانی، پیش از آنکه مشکلات مربوط به سلامت انسانها و مشکلات ناشی از فعالیتهای انسانی محسوس باشند، کلا جزئی از محیط زیست ما به شمار می&zwnj رفته&zwnj اند. به استثنای موارد حاد، نظیر فوران آتشفشان.

آلودگیهای ناشی از منابع طبیعی معمولا ایجاد چنان مشکلات جدی برای حیات جانوران و یا اموال انسانها نمی&zwnj کنند. این در حالی است که فعالیتهای انسانی ایجاد چنان مشکلاتی از نظر آلودگی می&zwnj نمایند که بیم آن می&zwnj رود، بخشهایی از اتمسفر زمین تبدیل به محیطی مضر برای سلامت انسانها گردد.

تاریخچه آلودگی

دود یکی از قدیمیترین آلاینده&zwnj های هوا است که برای سلامت بشر مضر است. زمانی که دود ناشی از آتش حاصله از سوختن چوب توسط ساکنین اولیه غارها جای خود را به دود ناشی از کوره&zwnj های زغال سوز در شهرهای پر جمعیت داد، آلودگی هوا، بقدری افزایش یافت که زنگ خظر برای برخی از ساکنان آن شهرها وجود به صدا در آمد. در سال ۶۱ بعد از میلاد سنکا (Seneca) فیلسوف رومی از هوای روم بعنوان هوای سنگین و از دودکشهای هود با عنوان تولید کننده بوی بد نام برد. در سال ۱۲۷۳ میلادی ادوارد اول پادشاه انگلستان می&zwnj گوید هوای لندن به حدی با دود و مه آلوده و آزار دهنده است که از سوختن زغال سنگ دریایی



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

موضوع :

دانلود آخرین ورژن فایل فلش فارسی ASUS Fonepad 7 ME372CL با لینک مستقیم

ASUS Fonepad 7 ME372CL

3m9i



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

ارزیابی تامین&zwnj کنندگان شرکت صنایع فولاد مازندران با استفاده ازتکنیک&zwnj های MADM

بصورت ورد ودر94صفحه

در جهان صنعتی امروز که تحت تاثیر رقابت&zwnj های تنگاتنگ صنعتی است ضرورت توجه به کیفیت محصول یا خدمات نهایی و بهبود مستمر آن برای مدیران هر سازمان تولیدی یا خدماتی از اهمیت ویژه&zwnj ای برخوردار است. به بیان دیگر، مطلوب بودن کیفیت محصول و خدمات نهایی، دیگر به تنهایی عامل اساسی برای موفقیت در رقابت و حضور برتر و پیوسته در بازار به شمار نمی&zwnj آید بلکه عوامل موثر و متعدد دیگری نیز مطرح شده&zwnj اند که در زمره آنها اطمینان مشتریان از توانایی سازمان&zwnj ها در استمرار سطح کیفیت محصول یا خدماتی است که تولید و عرضه می&zwnj نمایند. بر این اساس می&zwnj توان گفت که توجه اصلی از مطلوب بودن کیفیت محصول یا خدمات نهایی، به کیفیت در عملکردها و فرایند&zwnj های تاثیر گذار بر کیفیت و سطح مطلوب خدمات، در سراسر ساختار موسسه و در مجموعه نرم افزارها و سخت افزارها معطوف شده است. از طرف دیگر با توجه به رقابت شدید، پیشرفت سریع تکنولوژی، چرخه کوتاه تولید و نیاز به خدمت&zwnj دهی در سطح بالا به مشتری، دیگر شرکت&zwnj ها نمی&zwnj توانند به تنهایی از عهده همه فعالیت&zwnj های خود بر آیند به طوری که امروزه رقابت از سطح سازمان&zwnj ها به سطح زنجیره عرضه حرکت کرده است و شاخص خدمات مطلوب در سیستم نظام گرا در طول زنجیره عرضه مورد نظر می&zwnj باشد. در چارچوب این زنجیره عرضه، شرکت&zwnj ها مجبورند قسمتی یا تمامی عملیات تولیدی خود را در خارج از سازمان توسط تامین&zwnj کنندگان انجام دهند. در این جاست که شرکت&zwnj ها، تامین&zwnj کنندگان خود را به عنوان یکی از حلقه&zwnj های بسیار مهم زنجیره عرضه تلقی کرده و از این رو تامین&zwnj کنندگان قسمت عمده&zwnj ای از انجام عملکردها و فرایندهای تاثیر گذار بر کیفیت محصول یا خدمات نهایی شرکت را به عهده دارند. در واقع در یک زنجیره عرضه، سازمان&zwnj ها خود در زمره مشتریان تامین&zwnj کنندگان محسوب می&zwnj گردند و بدیهی است که هر گونه کیفیت و خدمات نامطلوب از سوی تامین&zwnj کنندگان به سازمان&zwnj ها مانند موجی به مشتریان نهایی خواهد رسید. متخصصان امر بر این باورند که بخش عمده&zwnj ای از مشکلات سازمان&zwnj ها، ناشی از انتخاب و مدیریت ضعیف تامین&zwnj کنندگان می&zwnj باشد]49[. بنابراین سازمان&zwnj ها تلاش خواهند کرد تا با احاطه بر وظایف تامین&zwnj کنندگان، انتخاب درست و مدیریت آن&zwnj ها بخش اعظمی از مشکلات خود را از میان بردارند. اهمیت مساله انتخاب تامین&zwnj کننده تا آنجاست که پیوند استراتژیک و مناسب با تامین&zwnj کنندگان مناسب می&zwnj تواند موجب رشد و شکوفایی سازمان شود و بالعکس عدم انتخاب درست تامین&zwnj کنندگان می&zwnj توان موجب رکود و حتی زوال سازمان گردد. در فصل اول، هدف، بیان کلیاتی از پژوهش شامل مواردی مانند بیان مساله، اهمیت و ضرورت پژوهش، اهداف پژوهش، سؤالات پژوهش و... است تا خواننده با ساختار کلی آن آشنا شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

مسلما یکی از سودمندترین اختراعات بشر تا به امروز کامپیوترها بوده اند. دستگاه هایی که هزاران بار سریعتر از انسان فکر میکنند و سرعت عملشان به طرز غیر قابل باوری بالاست. سرعت و قدرت، امکان انجام خیلی از کارهایی را فراهم کردند که انسان به طور عادی از انجام آن ها عاجز بود. اما یک مشکل وجود داشت: این دستگاه ها به همان اندازه که قوی بودند ، کم هوش هم بودند؛ آن ها به طور عادی هیچ عملی انجام نمی دادند مگر این که به صراحت از آن ها درخواست می شد. اما این درخواست چگونه باید صورت می گرفت؟ باید راهی برای گفتگو با آن ها پیدا می شد. و در این زمان بود که متخصصان تصمیم گرفتند زبان های مخصوصی را بوجود بیاورند تابتوانند با کامپیوترها گفتگو کنند. این زبان های مخصوص به اصطلاح زبان های برنامه نویسی کامپیوتر نام گرفتند.به نسل اولیه زبان های برنامه نویسی، زبان های سطح پایین گفته می شد، چرا که به سختی قابل یادگیری و به کارگیری بودند. پیاده سازی اعمالی ابتدایی توسط این زبان ها باعث می شد مدت ها وقت با ارزش برنامه نویسان گرفته شود. اما وضع به همین منوال نماند و با گذشت زمان زبان های جدیدی به وجود آمدند که آموختن آن ها راحت تر بود. طی سه دهه ی اخیر، صنعت کامپیوتر مورد هجوم انواع زبان های برنامه نویسی قرار گرفت.

فهرست :

چکیده

مقدمه

فصل اول : تاریخچه ی برخی از زبان های برنامه نویسی

زبان برنامه نویسی c

زبان برنامه نویسی c++

اهداف بوجود آمدن c++

زبان برنامه نویسی c#

زبان برنامه نویسی Java

زبان برنامه نویسی visual basic

زبان برنامه نویسی پایتون

ویژگی های شی گرایی

رایگان

قابلیت حمل

قدرتمند

درونی سازی و گسترش

فصل دوم : زبان Delphi

تاریخچه زبان Delphi

فصل سوم : زبان c

تاریخچه c

برنامه نویسی ساخت یافته

مراحل اجرای یک برنامه c

خطاهای برنامه نویسی

فصل چهارم : Visual Basic

مقدمه ای بر زبان برنامه نویسی Visual Basic

فصل پنجم : زبان java

جاوا

تاریخچه

اهداف اولیه

خط مشی جاوا

پیاده سازی

اداره خودکار حافظه

گرامر

نمونه هایی از برنامه های جاوا

توزیع های جاوا

کلاس های خاص

کتابخانه های کلاس

کتابخانه های مرکزی

کتابخانه های موضعی و بین المللی

کتابخانه های واسط کاربر

ویرایش

ایرادات مطرح شده

پاسخ به ایرادات

یک اشتباه متداول



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:22

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

منشأ وخصوصیات فاضلابهای صنعتی

ویژگیهای نامطلوب فاضلاب

بسته به ماهیت صنعت و مصارف پیش بینی شده برای آب مجرای پذیرنده ، لازم است که قبل از تخلیه فاضلاب ، مؤلفه های زائد آن حذف شود . این ترکیبات را می توان به صورت زیر خلاصه نمود :

1- موادآلی محلول که تقاضای اکسیژن اعمال می کنند . از آنجا که لازم است حداقل غلظتی ازاکسیژن محلول در بیشتر آبهای پذیرنده حفظ شود ، لذا میزان مواد آلی محلول به توان خود پالایی مجاری پذیرنده محدود شده یا توسط مقررات مشخص می شود .

2-جامدات معلق . ترسیب جامدات در قسمتهای آرام رودخانه حیات طبیعی آبزیان را مختل می سازد . لایه های لجن حاوی جامدات آلی بتدریج تجزیه شده و باعث مصرف اکسیژن و تولید بوهای نامطبوع می شود .

3-آلاینده های مقدم ( priority ) نظیر فنل و سایر مواد آلی که وارد فاضلابهای صنعتی می شوند ، باعث تولید طعم و بو در آب شده و در برخی موارد سرطانزا هستند . چنانچه این مواد قبل از تخلیه حذف نشوند ، تصفیه اضافی تری برای آب لازم می شود .

4- فلزات سنگین ، سیانید ، و مواد آلی سمی . EPA فهرست مواد آلی سمی و مواد شیمیایی غیر آلی را که هم اکنون به عنوان محدودیتهای خاص در اغلب مجوزها به چشم می خورد ارائه نموده است .

5-رنگ و کدورت . اگرچه ممکن است برای اکثر مصارف آبی زیان خاصی نداشته باشند ولی باعث بروز مسائل زیباشناختی می شوند . درحال حاضر در برخی از صنایع مانند کاغذسازی ، روشهای اقتصادی حذف رنگ موجود نمی باشد .

6-نیتروژن و فسفر . هنگام تخلیه پساب به دریاچه ، برکه و سایر مناطق تفریحی ، وجود نیتروژن و فسفر مشخصاً نامطلوب است زیرا باعث افزایش او تریفیکاسیون و رشد بی رویه جلبکها می شوند .

7- مواد مقاوم به تجزیه بیولوژیکی . این مواد ممکن است از نظر الزامات کیفی آب نامطلوب باشند . ترکیبات مقاوم نیتروژنی در صنایع نساجی یافت می شوند . برخی از مواد آلی مقاوم ، برای آبزیان سمی هستند .

8- روغن و مواد شناور . این مواد باعث پیدایش جلوه ظاهری نامطلوبی شده و در



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:27

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

دانش اموزان ناشنوا

  • علل رفتارهای ناسازگاری

نظریه زیستی

نظریه روان کاوی

نظریه رفتاری یا یادگیری

این گروه معتقدند که رفتار نامناسب به علت اموزش و یادگیری از محیط به

تدریج به صورت تقریبا ثابت در رفتار فرد تجلی می گردد و هر رفتار نامناسب

مانند رفتار مناسب از طریق تقویت کننده ها مثبت و منفی و یا تنبیه از محیط کسب

می شود. ان موارد زیر را عامل رفتار ناسازگار می دانند. الف) بیشتر رفتار

نامناسب به مانند رفتار مناسب از محیط کسب می گردد. ب) با استفاده از روش

های تقویت کننده می توان تغییر در رفتار ایجاد نمود ه) علتی که باعث ادامه یک

رفتار نامناسب می شود گاهی درست عکس علت ایجاد کننده است. د) رفتار می

توان شبیه یک جعبه سیاه دانست که محرک از خارج و محیط وارد ان می شود و

فرد هم به منزله یک جعبه انها را در درون خود با توجه به تجربیات تجزیه و

تحلیل می نماید و سپس پاسخ از فرد خارج می شود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 2

مقدمه

قرآن به مسئله اطعام به عنوان یک روش انفاق توجه دارد؛ چنان که به این مسئله به عنوان یک روش کسب تقوا و رهایی از آتش دوزخ و همچنین به عنوان مجازات و تنبیه در دنیا می نگرد. به سخنی دیگر گاه اطعام به عنوان مجازاتی در نظر گرفته شده است که شخصی مرتکب شده است. برای نمونه اطعام بینوایان و مساکین برکسانی واجب شده است که ظهار کرده و همسران خویش را همانند مادران و خواهران خویش دانسته اند



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:7

فهرست مطالب

سیمای نماز در نهج البلاغه

نماز در نظر حضرت على (ع)

نهج&zwnj البلاغه و نماز

نماز نخستین حکم الهى بود که چند روز پس از بعثت پیغمبر خاتم، حضرت محمد بن عبد اللَّه صلى اللَّه علیه و آله و سلم توسط جبرئیل امین از جانب خداوند صادر شد و پیغمبر با تعلیم پیک وحى، آن را معمول داشت.

بدین گونه که پیک وحى الهى، جبرئیل امین، چند روز بعد از آن که پیغمبر به مقام نبوّت رسید، براى دومین بار بر آن حضرت نازل شد و آبى از آسمان آورد و طریقه وضو گرفتن و نماز گزاردن و رکوع و سجود را به پیغمبر آموخت.

بنا بر این، نماز این فریضه بزرگ الهى و عالی&zwnj ترین فرمان خداوند عالم که بهترین حالت یک انسان باایمان و بنده خدا در پیشگاه الهى است، نوبر احکام اسلام است و از همین&rlm جا نیز باید قدر آن را دانست و به اهمیت آن پى برد.

نکته جالب توجه این است که پس از پیغمبر، نخستین کسى که از مردان آن را به&zwnj پا داشت على علیه السلام و آنهم در سن 9 سالگى بود که در خانه پیغمبر به سر مى&rlm برد و چون پیغمبر وضو گرفت او نیز وضو گرفت و همین که رسول خدا به نماز ایستاد، آن وجود مقدس هم در آن سن و سال، پشت پیغمبر (ص) خدا ایستاد و در پشت سر على علیه السلام هم تنها خدیجه بود که به عنوان اولین زن به نماز ایستاد و با پیغمبر (ص) نماز جماعت گزاردند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه62

فهرست مطالب

توزیع جغرافیایی زلزله ها

شدت مطلق یا بزرگی زلزله:

علل وقوع زلزله

منطقه تأثیر زلزله:

مدت زمان لرزش

(تهران و زلزله)

مقدمه:

ایران جزء ده کشور بلاخیز دنیا بوده است در میان کشورهای آسیایی پس از هند، چین و بنگلادش بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است. 40 نوع بلای طبیعی در جهان وجود دارد 30 نوع آن متعلق به ایران است 60% تلفات ناشی از حوادث جهان نیز متعلق به کشور ما است.

از 678 شهر کشور 660 شهر روی خط زلزله و 24 شهر در منطقة پرخطر قرار دارد و تنها 2% شهرها را خطر کمتری تهدید می کند. میلیاردها تن از ساکنان 100 کشور جهان حداقل با یکی از حوادث طبیعی از قبیل زلزله، طوفان، سیل و خشکسالی مواجه هستند. اگر کشورها به خصوص کشورهای در حال توسعه، اقدامات پیش گیرانه برای کاهش خطرات ناشی از حوادث شرکت کنند می توان برای میلیون ها امنیت جانی تههی کرد.

زلزله پدیده ای است که در طول تاریخ بشری بارها انسان را به وحشت انداخته و باعث تخریب شهرها و روستاهای زیادی همراه با تلفات انسانی شدید و داغ&zwnj دار نمودن انسان بوده است با گونه ای که انسان جان خود را در مقابل آن عاجز و درمانده دیده آن را به پدیده های ماوراء الطبیعت و خشم خدایات دانسته است.

در هر صورت این خطر با توجه به سابقة تاریخی تهران و مناطق اطراف و دوره های بازگشت لرزه های بزرگ تهران را تهدید می کند.

تعریف زلزله:

برای شناخت هر پدیده ای در جهان واقع لازم است ابتدا از آن تعریف مناسب و نسبتاً جامعی داشته باشیم چرا که بدون دانستن تعریفی مناسب از آن نمی توان



دریافت‌فایل