ارزیابی تامین&zwnj کنندگان شرکت صنایع فولاد مازندران با استفاده ازتکنیک&zwnj های MADM
بصورت ورد ودر94صفحه
در جهان صنعتی امروز که تحت تاثیر رقابت&zwnj های تنگاتنگ صنعتی است ضرورت توجه به کیفیت محصول یا خدمات نهایی و بهبود مستمر آن برای مدیران هر سازمان تولیدی یا خدماتی از اهمیت ویژه&zwnj ای برخوردار است. به بیان دیگر، مطلوب بودن کیفیت محصول و خدمات نهایی، دیگر به تنهایی عامل اساسی برای موفقیت در رقابت و حضور برتر و پیوسته در بازار به شمار نمی&zwnj آید بلکه عوامل موثر و متعدد دیگری نیز مطرح شده&zwnj اند که در زمره آنها اطمینان مشتریان از توانایی سازمان&zwnj ها در استمرار سطح کیفیت محصول یا خدماتی است که تولید و عرضه می&zwnj نمایند. بر این اساس می&zwnj توان گفت که توجه اصلی از مطلوب بودن کیفیت محصول یا خدمات نهایی، به کیفیت در عملکردها و فرایند&zwnj های تاثیر گذار بر کیفیت و سطح مطلوب خدمات، در سراسر ساختار موسسه و در مجموعه نرم افزارها و سخت افزارها معطوف شده است. از طرف دیگر با توجه به رقابت شدید، پیشرفت سریع تکنولوژی، چرخه کوتاه تولید و نیاز به خدمت&zwnj دهی در سطح بالا به مشتری، دیگر شرکت&zwnj ها نمی&zwnj توانند به تنهایی از عهده همه فعالیت&zwnj های خود بر آیند به طوری که امروزه رقابت از سطح سازمان&zwnj ها به سطح زنجیره عرضه حرکت کرده است و شاخص خدمات مطلوب در سیستم نظام گرا در طول زنجیره عرضه مورد نظر می&zwnj باشد. در چارچوب این زنجیره عرضه، شرکت&zwnj ها مجبورند قسمتی یا تمامی عملیات تولیدی خود را در خارج از سازمان توسط تامین&zwnj کنندگان انجام دهند. در این جاست که شرکت&zwnj ها، تامین&zwnj کنندگان خود را به عنوان یکی از حلقه&zwnj های بسیار مهم زنجیره عرضه تلقی کرده و از این رو تامین&zwnj کنندگان قسمت عمده&zwnj ای از انجام عملکردها و فرایندهای تاثیر گذار بر کیفیت محصول یا خدمات نهایی شرکت را به عهده دارند. در واقع در یک زنجیره عرضه، سازمان&zwnj ها خود در زمره مشتریان تامین&zwnj کنندگان محسوب می&zwnj گردند و بدیهی است که هر گونه کیفیت و خدمات نامطلوب از سوی تامین&zwnj کنندگان به سازمان&zwnj ها مانند موجی به مشتریان نهایی خواهد رسید. متخصصان امر بر این باورند که بخش عمده&zwnj ای از مشکلات سازمان&zwnj ها، ناشی از انتخاب و مدیریت ضعیف تامین&zwnj کنندگان می&zwnj باشد]49[. بنابراین سازمان&zwnj ها تلاش خواهند کرد تا با احاطه بر وظایف تامین&zwnj کنندگان، انتخاب درست و مدیریت آن&zwnj ها بخش اعظمی از مشکلات خود را از میان بردارند. اهمیت مساله انتخاب تامین&zwnj کننده تا آنجاست که پیوند استراتژیک و مناسب با تامین&zwnj کنندگان مناسب می&zwnj تواند موجب رشد و شکوفایی سازمان شود و بالعکس عدم انتخاب درست تامین&zwnj کنندگان می&zwnj توان موجب رکود و حتی زوال سازمان گردد. در فصل اول، هدف، بیان کلیاتی از پژوهش شامل مواردی مانند بیان مساله، اهمیت و ضرورت پژوهش، اهداف پژوهش، سؤالات پژوهش و... است تا خواننده با ساختار کلی آن آشنا شود.
لینک منبع و پست :http://campiran.ir/project-115124-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%d8%aa%d8%a7%d9%85%db%8c%d9%86%e2%80%8c%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9/
- ۹۵/۰۹/۱۸